Zadávání objednávek
Objednávky může Zákazník provádět sám prostřednictvím webu Onemarket.cz nebo pomocí oddělení Zákaznického Servisu telefonicky či e-mailem: info@onemarket.cz. Při zadávání objednávky vyberte dostupné možnosti produktu (např. barvu) a poté vložte produkt do košíku. Poté se musíte zaregistrovat nebo zadat objednávku bez registrace. V dalších krocích zadejte doručovací adresu a zvolte preferovaný způsob platby.
Veškeré objednávky vyřizujeme z našeho skladu v Polsku. Na pravé straně fotogalerie každého produktu vidíte plánovaný termín dokončení. Lhůta se vztahuje na dobu od okamžiku objednání nebo zaúčtování platby do okamžiku doručení a může být kratší, než je uvedeno.
V každé fázi objednávky jsou naši Zákazníci informováni o průběhu. Zasíláme potvrzení o přijetí objednávky, přijetí platby, realizaci a expedici zboží.
Kurýrní společnost také informuje Zákazníka v okamžiku odeslání balíku. Dělá to pomocí SMS a e-mailu. Stejně tak informuje i o plánovaném termínu dodání. Zásilky po ČR doručujeme prostřednictvím České pošty.
Do 14 dnů od převzetí zásilky má Zákazník plné právo vrátit zboží bez udání důvodu. Přestože zboží zasíláme z Polska, akceptujeme vrácení zboží v České republice na níže uvedené adrese. Pro správné vrácení vyplňte prosím tento formulář.
CzechLogistic - Grupa Chrobry sp.z o.o.
Vratimovská 681/80
71900 Ostrava - Kunčice
Veškeré informace o vyřizování reklamací naleznete na tomto odkazu.