Zadávání objednávek

Jednoduché zadávání objednávek

Objednávky může Zákazník provádět sám prostřednictvím webu Onemarket.cz nebo pomocí oddělení Zákaznického Servisu telefonicky či e-mailem: info@onemarket.cz. Při zadávání objednávky vyberte dostupné možnosti produktu (např. barvu) a poté vložte produkt do košíku. Poté se musíte zaregistrovat nebo zadat objednávku bez registrace. V dalších krocích zadejte doručovací adresu a zvolte preferovaný způsob platby.

Doba vyřízení objednávky

Veškeré objednávky vyřizujeme z našeho skladu v Polsku. Na pravé straně fotogalerie každého produktu vidíte plánovaný termín dokončení. Lhůta se vztahuje na dobu od okamžiku objednání nebo zaúčtování platby do okamžiku doručení a může být kratší, než je uvedeno.

Bezpečné doručení

V každé fázi objednávky jsou naši Zákazníci informováni o průběhu. Zasíláme potvrzení o přijetí objednávky, přijetí platby, realizaci a expedici zboží.

Kurýrní společnost také informuje Zákazníka v okamžiku odeslání balíku. Dělá to pomocí SMS a e-mailu. Stejně tak informuje i o plánovaném termínu dodání. Zásilky po ČR doručujeme prostřednictvím České pošty.

Bezproblémové vrácení a vyřizování reklamací

Do 14 dnů od převzetí zásilky má Zákazník plné právo vrátit zboží bez udání důvodu. Přestože zboží zasíláme z Polska, akceptujeme vrácení zboží v České republice na níže uvedené adrese. Pro správné vrácení vyplňte prosím tento formulář.

CzechLogistic - Grupa Chrobry sp.z o.o.

Vratimovská 681/80

71900 Ostrava - Kunčice

Veškeré informace o vyřizování reklamací naleznete na tomto odkazu.

pixel